Home / Ειδήσεις / Δάσκαλος – τέρας απέβαλε διαβητική μαθήτρια από την τάξη για να μην ωθήσει τους συμμαθητές της στα… ναρκωτικά!
Δάσκαλος - τέρας απέβαλε διαβητική μαθήτρια από την τάξη για να μην ωθήσει τους συμμαθητές της στα... ναρκωτικά!

Δάσκαλος – τέρας απέβαλε διαβητική μαθήτρια από την τάξη για να μην ωθήσει τους συμμαθητές της στα… ναρκωτικά!

Περιστατικό ρατσιστικής συμπεριφοράς σε μαθήτρια σχολείου της Βόρειας Ελλάδας καταγγέλθηκε στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ.).
Σύμφωνα με τους γονείς, συγκεκριμένος εκπαιδευτικός λειτουργός με εξαιρετικά δηκτικό τόνο εξαναγκάζει τη μαθήτρια να αποχωρεί από τη σχολική αίθουσα προκειμένου να ελέγξει την τιμή του σακχάρου ή να λάβει την ενέσιμη ινσουλίνη. Το γεγονός αυτό δημιουργεί όχι μόνο αίσθημα ντροπής και στενοχώριας στην ίδια τη μαθήτρια, αλλά επιπλέον προάγει την περιθωριοποίηση και τον αποκλεισμό στη μαθητική κοινότητα.
Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ αναφέρει επίσης στην ανακοίνωσή της:
“Τα δε επιχειρήματα – δικαιολογίες που επικαλέστηκαν για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι ανίσχυρα και άνευ λογικής εκτιμήσεως, καθώς πόσο σοβαρό μπορεί να είναι το επιχείρημα ότι η μέτρηση του σακχάρου ή η χορήγηση ινσουλίνης σε κοινό χώρο αποσπά την προσοχή των παιδιών και τα ωθεί στα ναρκωτικά;
Το σχολείο έχει την ευθύνη ως κοινωνικοποιητικός μηχανισμός να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς, αξίες και κανόνες, να αίρει προκαταλήψεις και να προωθεί κοινωνικές αρετές και ευαισθησίες.
Το ζήτημα που τίθεται εν προκειμένω είναι ότι οι συμπεριφορές που φέρεται να εκδηλώνονται στο σχολικό περιβάλλον υποθάλπουν και μπορούν να τροφοδοτήσουν περιστατικά σχολικού εκφοβισμού –bullying.
Θεωρούμε ότι οι συμπεριφορές που καταγγέλλονται ότι παρατηρήθηκαν στο συγκεκριμένο σχολείο δεν ήταν κοινωνικά ενδεδειγμένες και ευθυγραμμισμένες με τους σκοπούς που πρέπει να επιτελεί η σχολική μονάδα. Η μέτρηση του σακχάρου αίματος και η χορήγηση της ινσουλίνης είναι ζήτημα ζωής για τους πάσχοντες από σακχαρώδη διαβήτη.
Αναρωτιόμαστε δε εάν θα αντιμετωπιζόταν με αντίστοιχο τρόπο ένα λιποθυμικό υπογλυκαιμικό ή υπεργλυκαιμικό σοκ ενός πάσχοντος μαθητή, συνέπεια της παράλειψης μέτρησης ή χορήγησης ινσουλίνης.
Περιστατικά, όπως αυτό, θέλουμε να πιστεύουμε ότι είναι μεμονωμένα και δεν χαρακτηρίζουν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Δεν παύουν όμως να είναι από κάθε άποψη απαράδεκτα και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ανάλογο τρόπο από τους υπεύθυνους.
Τα στοιχεία του σχολείου και του εκπαιδευτικού λειτουργού είναι στη διάθεση οποιουδήποτε αρμόδιου φορέα”.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Αίμα στο μάτι από σπασμένα αιμοφόρα αγγεία (υπόσφαγμα)

Αίμα στο μάτι από σπασμένα αιμοφόρα αγγεία (υπόσφαγμα)

του Αλέξανδρου Γιατζίδη, M.D., medlabnews.gr Το να δείτε αίμα στο λευκό του ματιού είναι κάτι που …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close