Home / Ειδήσεις / Πρόγραμμα για Στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς “PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION”, από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Πρόγραμμα για Στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς “PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION”, από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Πρόγραμμα για Στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς “PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION”, από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

POST-GRADUATE LEVEL
“PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION
Η συνεργασία της Professional Team και του Πανεπιστημίου Πειραιώς που χρονολογείται από το 2007, έφερε το Πρόγραμμα “PHARMACEUTICALMARKETING IN ACTION”. 
Σήμερα ανακοινώνουμε την 2η σειρά υλοποίησης που είναι σχεδιασμένη με στόχο να προετοιμάσει τα στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς (Marketing & Ιατρικής Ενημέρωσης) στις ανάγκες του ρόλου τους για τα επόμενα χρόνια. 
Το Πρόγραμμα υλοποιείται με την επιστημονική επίβλεψη του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Επιστημονικός Υπεύθυνος καθηγητής κος Ιωάννης Πολλάλης) και είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Φαρμακευτικής Αγοράς. 
Οι εκπαιδευτές είναι ακαδημαϊκοί αλλά και καταξιωμένα και έμπειρα στελέχη της Φαρμακευτικής Αγοράς. 
Η επιτυχής παρακολούθηση του Προγράμματος οδηγεί στην απόκτηση Πιστοποιητικού (intense MBA Course) που υπογράφεται από τον Πανεπιστήμιο Πειραιώς και την Professional Team. 
Το Πρόγραμμα διεξάγεται 2 Σάββατα/μήνα (ωράριο 9.00-15.00) και η έναρξη θα γίνει το Σάββατο 02/12/2017.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του σεμιναρίου….
 
POST-GRADUATE LEVEL
PHARMACEUTICAL MARKETING IN ACTION
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: καθηγητής Ι. ΠΟΛΛΑΛΗΣ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: PROFESSIONAL TEAM
ΕΝΑΡΞΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 02/12/2017
Α/Α
Ενότητα
Θέματα Ενότητας
Διάρκεια
/Θέμα
Διάρκεια Ενότητας
1
Το Περιβάλλον του Φαρμακευτικού Marketing
 Εισαγωγή στο πρόγραμμα 
 Εξελίξεις στη Διεθνή & Ελληνική φαρμακευτική αγορά
 Corporate Governance of ethics
 Κώδικας Δεοντολογίας (ΕΟΦ, ΣΦΕΕ)
 1h
 1h
 2hrs
 2hrs
6hrs
2
Η Στρατηγικήστο Marketing
 Positioning & Forecasting
 Έρευνα Αγοράς
 Στρατηγικός σχεδιασμός στο Φαρμακευτικό Marketing
 Strategy & Tactics
 Targeting
 Σχεδιασμός Business Plan
 2hrs
 4hrs
 6hrs
 2hrs
 2hrs
 2hrs
18hrs
3
Εφαρμοσμένο Φαρμακευτικό Marketing
 Detailing/Promotion, Road shows, Επιστημονικές συναντήσεις, SatelliteSymposia, Έντυπα: χρήση & αξιολόγηση
 Τεχνικές Επικοινωνίας
 Epharma: Multichannel activities (newsletter, webcasts etc)
 Νομικά και Ρυθμιστικά θέματα
 Market Access 
 6hrs
 6hrs
 6 hrs
 2 hrs
 4hrs 
24hrs
4
MEDICOMarketing
 OBS/Επιδημιολογικές μελέτες
 Φαρμακοοικονομία
 Κλινικές μελέτες και η χρήση τους στην Ελλάδα
 2 hrs
 2 hrs
 2 hrs
6hrs
5
Οικονομικά για Marketers
Οικονομικοί δείκτες, Προϋπολογισμοί, Απολογισμοί, Αποκλίσεις, M.I.S
6hrs
6hrs
6
Business Unit Management
 Οργάνωση πωλήσεων, Διοίκηση πωλήσεων
 Επαγγελματικές Διαπραγματεύσεις
 Εισαγωγή στο Key Account Management
 6hrs
 3hrs
 3hrs
12hrs
7
Media & P.R.
Ο Ρόλος τους για το Φαρμακευτικό Marketing
6hrs
6hrs
8
Αξιολόγηση & Ανάπτυξη  Ανθρώπινου Δυναμικού
 Τεχνικές Αξιολόγησης Ατόμων
 Team building, Ηγεσία & Ηγέτης
 2hrs
 4hts
6 hrs
9
 TEST Γνώσεων
 Παρουσίαση εργασιών και αξιολόγηση
6hrs
6hrs
Σύνολο
90hrs
 

Πηγή: http://medlabgr.blogspot.com

Διαβάστε επίσης

ΕΟΠΥΥ: Νέες e-υπηρεσίες για αιτήματα, για Ηλεκτρονική Προέγκριση φαρμάκων

ΕΟΠΥΥ: Νέες e-υπηρεσίες για αιτήματα, για Ηλεκτρονική Προέγκριση φαρμάκων

Νέες e- υπηρεσίες θέτει στη διάθεση του πολίτη από την ερχόμενη Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου, ο …