Home / Υγεία / Άσκηση / Η σωματική άσκηση διώχνει την κατάθλιψη
Η σωματική άσκηση διώχνει την κατάθλιψη

Η σωματική άσκηση διώχνει την κατάθλιψη

Η σωματική άσκηση αυξάνει την απελευθέρωση ενδορφινών, των ορμονών δηλαδή που βρίσκονται πίσω από την ευφορία, την ενεργητικότητα, την καλή διάθεση αλλά και την ηρεμία μας.

Τι γίνεται όμως αν κάποιος με συμπτώματα που θυμίζουν κατάθλιψη σταματήσει την γυμναστική; Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Αδελαϊδας προειδοποιούν ότι όσοι σταματούν να ασκούνται είναι πιθανό να δουν τα συμπτώματά της να επιδεινώνονται σε μόλις τρεις ημέρες από την διακοπή της άσκησης.

«Είναι σημαντικό οι άνθρωποι να κατανοήσουν τον πιθανό αντίκτυπο στην ψυχική τους ευεξία όταν σταματήσουν ξαφνικά την τακτική άσκηση» εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης καθηγητής Bernhard Baune.

Από την πλευρά της η καθηγήτρια Julie Morgan, η οποία συμμετείχε επίσης στη έρευνα, σημειώνει: «Συνιστάται να αφιερώνουμε τουλάχιστον 150 λεπτά στην άσκηση μέτριας έντασης εβδομαδιαίως, ή 75 λεπτά έντονης άσκησης, για να διατηρήσουμε την υγεία μας και να προλάβουμε οποιαδήποτε σύμπτωμα που σχετίζεται με την κατάθλιψη».

 

 

 

 

 

 

Πηγή: vita.gr

Διαβάστε επίσης

Τέσσερις στους δέκα μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές νιώθουν άγχος και κατάθλιψη

Τέσσερις στους δέκα μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές νιώθουν άγχος και κατάθλιψη

Τα ποσοστά του άγχους και της κατάθλιψης μεταξύ των μεταπτυχιακών (master’s) και των διδακτορικών φοιτητών …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close