Home / Ομορφιά / Αδυνάτισμα / Το λάθος που κάνουμε όλοι όταν προσπαθούμε να κάψουμε λίπος και να χτίσουμε κορμί
Το λάθος που κάνουμε όλοι όταν προσπαθούμε να κάψουμε λίπος και να χτίσουμε κορμί

Το λάθος που κάνουμε όλοι όταν προσπαθούμε να κάψουμε λίπος και να χτίσουμε κορμί

Δεν υπάρχει μαγικός τρόπος να χάσεις εύκολα και γρήγορα κιλά και θα χτίσεις το κορμί των ονείρων σου.

Είναι κάτι που θέλει δουλειά και προσπάθεια, σωστή διατροφή και άσκηση.

Ο καθένας μας έχει και έναν διαφορετικό στόχο: Άλλος να χάσει το περιττό βάρος, άλλος να σφίξει και να χτίσει μύες και άλλος να διατηρήσει αυτό που ήδη έχει καταφέρει.

Μια personal trainer αποφάσισε να ενημερώσει τον κόσμο για το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας με πιο σωστό τρόπο.

Η ειδικός αναφέρει ότι υπάρχει ένα κοινό λάθος που κάνουν όσοι θέλουν να χάσουν περιττά κιλά, να κάψουν το λίπος αλλά να χτίσουν και μύες.

Αυτό δεν είναι άλλο από το «spot reduction» ή «μείωση σημείου».

 

Τι είναι όμως αυτό;

Το «spot reduction» είναι μια λανθασμένη αντίληψη ότι μπορείς να απομονώσεις τις ασκήσεις για ένα δουλέψεις έναν συγκεκριμένο μυ(τρικέφαλους, προσαγωγούς, κοιλιακούς κτλ.) ώστε να χάσεις λίπος από αυτήν την περιοχή.

Όμως, δημιουργείται κούραση των μικρών μυών και δεν βελτιώνει την συνολική σου υγεία, που χρειάζεται για να χάσεις λίπος.

Το «spot reduction» έχει αποτέλεσμα;

Αν ο πρωταρχικός σου στόχος είναι να χάσεις σωματικό λίπος, το «spot reduction» δεν θα έχει αποτέλεσμα γιατί στοχεύεις στους μικρούς μύες. Αν γενικά είσαι fit και δεν έχει πολύ λίπος να χάσεις, η τόνωση των σημείων συγκεκριμένης ομάδας μυών μπορεί να σε βοηθήσει να φτιάξεις τους μύες σου.

Τι πρέπει να κάνουμε αντ’ αυτού;

Αντί να έχουμε εμμονή με μια «προβληματική περιοχή», πρέπει να συγκεντρωθούμε στο να ασκήσουμε όλο το σώμα μας. Αυτό θα βελτιώσειτη συνολική δύναμη και υγεία μας και τα αποτελέσματα θα είναι πιο γρήγορα.

Δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε στους μικρούς μύες αλλά με σύνθετες ασκήσεις που χρησιμοποιούν πολλαπλές ομάδες μυών μαζί θα αυξήσουμε τους παλμούς της καρδιάς, θα κάψουμε περισσότερες θερμίδες και θα συγχρονίσουμε τον οργανισμό μας.

Ασκήσεις όπως τα squats, τα βάρη, οι εκτάσεις και οι έλξεις είναι οι κατάλληλες αν θες να κάψεις λίπος και να χτίσεις μύες.

Διαβάστε επίσης

Τα φρούτα που βοηθούν στη μείωση του λίπους

Τα φρούτα που βοηθούν στη μείωση του λίπους

Τα φρούτα είναι μια από τις αγαπημένες τροφές του καλοκαιριού αφού καταναλώνονται εύκολα ακόμη και …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close