Home / Υγεία / Άσκηση / Τρεις λόγοι για να αρχίσετε το καθημερινό περπάτημα
Τρεις λόγοι για να αρχίσετε το καθημερινό περπάτημα

Τρεις λόγοι για να αρχίσετε το καθημερινό περπάτημα

Το περπάτημα είναι μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης και πολύ ευεργετική για τον οργανισμό μας.

Το περπάτημα μεταξύ άλλων βοηθά να χάσουμε βάρος και να απαλλαγούμε από το στρες, ενώ συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και απομακρύνει τον κίνδυνο πολλών χρόνιων παθήσεων.

Υπάρχουν, όμως, κι άλλοι σημαντικοί λόγοι για να ξεκινήσουμε το καθημερινό περπάτημα που πιθανόν δεν γνωρίζουμε. Δείτε τρεις από αυτούς…

1. Βελτιώνει τη διάθεση

Έρευνες δείχνουν ότι το περπάτημα έχει ευεργετική επίδραση στο νευρικό σύστημα και συμβάλλει στη μείωση του θυμού και της εχθρότητας. Γίνεται μάλιστα ακόμη πιο αποδοτικό και ωφέλιμο για την ψυχική σας υγεία, αν έχετε παρέα

2. Μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων

Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία, το περπάτημα μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και τον κίνδυνο διαβήτη. Ταυτόχρονα μειώνει την αρτηριακή πίεση έως και κατά 11 μονάδες και τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 20% έως 40%.

3. Κάνει καλό στο πεπτικό

Βοηθά την κινητικότητα στο έντερο και συμβάλλει στην αντιμετωπίσει της δυσκοιλιότητας. Αυτός είναι και ο λόγος που το πρώτο πράγμα που κάνουν οι ασθενείς μετά από μια εγχείρηση στην περιοχή της κοιλιάς, είναι να σηκωθούν και να περπατήσουν.

Διαβάστε επίσης

Το γρήγορο περπάτημα χαρίζει χρόνια

Το γρήγορο περπάτημα χαρίζει χρόνια

Αυξημένες είναι οι πιθανότητες μακροζωίας αν οι άνθρωποι περπατούν και μάλιστα επιταχύνουν το ρυθμό που …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close