Home / Ψυχολογία / Άγχος / Συμβουλές για την αντιμετώπιση του στρες σε άτομα που παρέχουν φροντίδα

Συμβουλές για την αντιμετώπιση του στρες σε άτομα που παρέχουν φροντίδα

stress-to-caregivers_300x200Οι συναισθηματικές και σωματικές απαιτήσεις που εμπλέκονται στη παροχή φροντίδας μπορεί να εξουθενώσουν ακόμη και το πιο ικανό άτομο. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να επωφεληθείτε από την διαθέσιμη βοήθεια και υποστήριξη. Οι παρακάτω συμβουλές έχουν βοηθήσει και άλλους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το άγχος του φροντιστή:

  1. Δεχθείτε βοήθεια. Ετοιμάστε μια λίστα με τρόπους που οι άλλοι μπορούν να σας βοηθήσουν και αφήστε το άτομο που θα βοηθήσει να επιλέξει αυτός ή αυτή τι θα ήθελε να κάνει. Για παράδειγμα, κάποιος φίλος μπορεί να χαρεί να πηγαίνει βόλτα με τον άνθρωπο που φροντίζετε, 1-2 φορές την εβδομάδα. Κάποιος άλλος θα μπορούσε να αναλάβει τα ψώνια σας.
  2. Μην ενδίδετε στην ενοχή. Το να νιώθετε ενοχές είναι φυσιολογικό, αλλά προσπαθήστε να καταλάβετε ότι κανείς δεν είναι «τέλειος» φροντιστής. Κάνετε το καλύτερο που μπορείτε σε κάθε δεδομένη στιγμή. Το σπίτι σας δεν χρειάζεται να είναι τέλειο, και κανείς δεν θα νοιαστεί εαν τρώτε ότι έχει περισσέψει τρεις ημέρες συνεχόμενα. Επίσης, δεν πρέπει να αισθάνεστε ένοχοι να ζητήσετε βοήθεια.
  3. Ενημερωθείτε. Οργανισμοί όπως ο Ερυθρός Σταυρός και η Εταιρεία Νόσου Alzheimer προσφέρουν μαθήματα για τη φροντίδα αγαπημένων προσώπων και κάποια νοσοκομεία οργανώνουν σεμινάρια για την ασθένεια που το αγαπημένο σας πρόσωπο αντιμετωπίζει.
  4. Γίνετε μέλος μιας ομάδας υποστήριξης. Μια ομάδα υποστήριξης μπορεί να είναι μια σημαντική πηγή ενθάρρυνσης και παροχής συμβουλών από άλλους ανθρώπους που βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις. Μπορεί επίσης να είναι μια καλή ευκαιρία να κάνετε νέους φίλους.
  5. Διατηρείστε στενές διαπροσωπικές σχέσεις. Κάντε μια προσπάθεια να μείνετε σε επαφή με την οικογένεια και τους φίλους σας. Φροντίστε να διαθέτετε λίγο χρόνο για την κοινωνική σας ζωή κάθε εβδομάδα, ακόμα κι αν είναι απλά μια βόλτα με ένα φίλο. Όποτε είναι δυνατόν, οργανώστε δραστηριότητες εκτός σπιτιού.
  6. Δεσμευθείτε στη φροντίδα της υγείας σας. Βρείτε χρόνο για σωματικές δραστηριότητες τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας, και μην αμελείτε την ανάγκη σας για έναν ξεκούραστο ύπνο. Είναι επίσης σημαντικό να τρώτε υγιεινά.
  7. Επισκεφτείτε το γιατρό σας. Κάντε τις απαιτούμενες εξετάσεις και πάρτε τα συνιστώμενα συμπληρώματα που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σας. Φροντίστε να ενημερώσετε το γιατρό σας ότι είστε ένας φροντιστής. Μην διστάσετε να αναφέρετε οποιεσδήποτε ανησυχίες ή συμπτώματα που έχετε.

neaygeia.gr

Διαβάστε επίσης

Πέντε κορυφαίες δραστηριότητες που καίνε πολλές θερμίδες

Πέντε κορυφαίες δραστηριότητες που καίνε πολλές θερμίδες

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ασκηθεί κανείς και να κάψει θερμίδες και αυτοί δεν περιορίζονται …

Αφήστε μια απάντηση

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress