Home / Ψυχολογία / Άγχος / Τρεις τροφές που βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους
Τρεις τροφές που βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους

Τρεις τροφές που βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους

Το στρες και το άγχος επηρεάζουν πολλούς ανθρώπους λόγω κυρίως της έντονης καθημερινότητας.

Πολλοί παράγοντες μπορεί να επηρεάζουν τα επίπεδα του άγχους που έχουμε ενώ ταυτόχρονα κάποιες τροφές θεωρούνται αγχολυτικές.

Μπορείτε δηλαδή να τις επιλέξετε αν νιώθετε ότι έχετε πολύ άγχος σε μια περίοδο της ζωής σας. Δείτε παρακάτω τρία παραδείγματα…

1. Σολομός

Ο σολομός αποτελεί ιδανική τροφή για τη ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης. Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες Β, μαγνήσιο και τρυπτοφάνη.

2. Βρώμη

Η βρώμη αποτελεί ιδανικό σνακ κατά του άγχους επειδή τα υψηλά επίπεδα τρυπτοφάνης που περιέχει, προκαλούν ηρεμία, ενώ η μελατονίνη μάς βοηθά να κοιμηθούμε πιο εύκολα. Περιέχει επίσης υψηλές ποσότητες βιταμίνης Β6 και μαγνησίου.

3. Γιαούρτι

Πολλές φορές τα βακτήρια του στομάχου μπορεί να ευθύνονται για το άγχος. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν κάποιος βιώνει άγχος, ο εγκέφαλός του στέλνει σήμα στο στομάχι του και αυτός είναι και ο λόγος που πολλές γαστρεντερικές διαταραχές είναι ψυχολογικές. Το γιαούρτι, λόγω της σύστασής του μπορεί να ηρεμήσει τα συμπτώματα που δημιουργούν στομαχικό πόνο.

Διαβάστε επίσης

Έχεις στρες και άγχος; Δες ποιον φυσικό τρόπο αντιμετώπισης συνιστούν οι επιστήμονες

Έχεις στρες και άγχος; Δες ποιον φυσικό τρόπο αντιμετώπισης συνιστούν οι επιστήμονες

Πολύς κόσμος υποφέρει από στρες και άγχος σήμερα. Η εποχή και οι συνθήκες δημιουργούν δύσκολες …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close