Home / Υγεία / Πρόληψη / Τρεις τρόποι να μειώσουμε την εφίδρωση το καλοκαίρι
Τρεις τρόποι να μειώσουμε την εφίδρωση το καλοκαίρι

Τρεις τρόποι να μειώσουμε την εφίδρωση το καλοκαίρι

Ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα το καλοκαίρι, για πολλούς ανθρώπους, είναι η έντονη εφίδρωση. Μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, ωστόσο υπάρχουν τρόποι να την περιορίσουμε ως ένα βαθμό.

Δείτε παρακάτω τρεις απλούς τρόπους…

Μειώστε το αλάτι

Καταναλώνοντας αλμυρά σνακ ή φαγητά αυξάνουμε τις πιθανότητες για πιο έντονη εφίδρωση. Ο οργανισμός όταν καταναλώνουμε αλάτι, αποβάλλει το επιπλέον νάτριο και το κάνει μέσω του ιδρώτα.

Βάλτε αποσμητικό σε όλα τα σημεία εφίδρωσης

Το αποσμητικό δεν είναι κατάλληλο μόνο για τις μασχάλες. Μπορείτε να βάλετε ένα καλό αντιιδρωτικό πίσω από τα γόνατα αν νιώθετε ότι είναι ένα σημείο έντονης εφίδρωσης.

Μειώστε την πρόσληψη καφέ

Ο καφές επηρεάζει αρκετά το νευρικό μας σύστημα, ενεργοποιώντας τους ιδρωτοποιούς αδένες. Επομένως, καλό είναι να μειώσετε ην πρόσληψη καφεΐνης καθημερινά, τουλάχιστον όταν η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή.

Πηγή: newsbeast.gr

Διαβάστε επίσης

Το ρόφημα που προκαλεί μεγαλύτερη εφίδρωση

Το ρόφημα που προκαλεί μεγαλύτερη εφίδρωση

Ένα από τα συνηθισμένα προβλήματα του καλοκαιριού για πολλούς ανθρώπους είναι η έντονη εφίδρωση. Σημαντικό …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close