Home / Υγεία / Παιδί / Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε όσο θηλάζετε
Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε όσο θηλάζετε

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε όσο θηλάζετε

Μια ομάδα τροφίμων υψηλής διατροφικής αξίας που προσφέρει πλήθος πολύτιμων θρεπτικών συστατικών σε μια θηλάζουσα μητέρα είναι τα ψάρια.

Περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη D, ασβέστιο, σίδηρο, ιώδιο, φώσφορο, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Ωστόσο, σε ορισμένα είδη ψαριών είναι πιθανό να υπάρχουν υψηλές συγκεντρώσεις βαρέων μετάλλων, όπως ο μόλυβδος και ο υδράργυρος, τα οποία μπορεί να «περάσουν» στο βρέφος μέσω του μητρικού γάλακτος, ασκώντας επιβαρυντική δράση στην υγεία και την ανάπτυξή του.

Συνεπώς, σύμφωνα με τις οδηγίες διεθνών οργανισμών, οι θηλάζουσες μητέρες θα πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση ψαριών όπως ο τόνος, ο ξιφίας και ο σολομός, που είναι πιθανότερο να έχουν επιμολυνθεί από βαρέα μέταλλα.

Εναλλακτικά, θα πρέπει να προτιμούν μικρότερα ψάρια, όπως για παράδειγμα η σαρδέλα και ο γαύρος, τα οποία μπορούν να προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά με μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

 

 

 

 

 

Πηγή: neadiatrofis.gr

Διαβάστε επίσης

Ο θηλασμός για τουλάχιστον ένα εξάμηνο μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη

Ο θηλασμός για τουλάχιστον ένα εξάμηνο μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη

Σχεδόν μισός είναι ο κίνδυνος να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2 για τις γυναίκες που θήλασαν …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close