Home / Υγεία / Συμβουλές / Πότε δεν πρέπει να ζυγιζόμαστε
Πότε δεν πρέπει να ζυγιζόμαστε

Πότε δεν πρέπει να ζυγιζόμαστε

Η ζυγαριά είναι για πολλούς ένα αναγκαίο κακό αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να παθαίνουμε εμμονή και να ζυγιζόμαστε κάθε μέρα.

Μία φορά την εβδομάδα, εξάλλου, αρκεί για να έχετε μια σαφή εικόνα για τα κιλά σας. Ορισμένες, μάλιστα, φορές η ζυγαριά δεν δίνει ακριβή μέτρηση κι έτσι μπορεί να σας μπερδέψει.

Δείτε σε ποιες 3 περιπτώσεις πρέπει να αποφύγετε να ζυγιστείτε.

1. Μετά από ένα αλμυρό γεύμα ή σούπα

Ένα αλμυρό γεύμα ως γνωστόν οδηγεί σε κατακράτηση υγρών, επομένως η ένδειξη της ζυγαριάς θα είναι μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.

2. Μετά από μια πολύωρη πτήση

Τέσσερις ή και περισσότερες ώρες μέσα στο αεροπλάνο μπορεί να οδηγήσουν σε ανισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών στο σώμα, με αποτέλεσμα –και στην περίπτωση αυτή– τη φαινομενική αύξηση του βάρους.

3. Μετά από μια πολύ σκληρή προπόνηση

Η έντονη άσκηση συνοδεύεται αναπόφευκτα από μικρές ρήξεις στους μυς, οι οποίες αποκαθίστανται με τη συσσώρευση υγρών στο σημείο. Αυτή η αυξημένη ροή υγρών μεταφράζεται σε μια πλασματική αύξηση στον δείκτη της ζυγαριάς.

Πηγή: baby.gr

Διαβάστε επίσης

Το τρικ για να τρώτε λιγότερο

Το τρικ για να τρώτε λιγότερο

Το να χάσει κάποιος κιλά δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση και χρειάζεται ταυτόχρονα διατροφή και …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close