Home / Διατροφή / Τέσσερις λόγοι για να τρώμε γιαούρτι
Τέσσερις λόγοι για να τρώμε γιαούρτι

Τέσσερις λόγοι για να τρώμε γιαούρτι

Τα οφέλη του γιαουρτιού έχουν αναφερθεί αρκετές φορές αν και δεν είναι σε όλους γνωστά. 

Εκτός από ασβέστιο και πρωτεΐνες, μία μερίδα γιαουρτιού περιέχει επίσης τα λεγόμενα «καλά» βακτήρια τα οποία υποστηρίζουν την καλή λειτουργία του εντέρου και του ανοσοποιητικού, βελτιώνουν την πέψη και προστατεύουν από την κατάθλιψη.

Δείτε επίσης παρακάτω τέσσερις λόγους για να τρώμε γιαούρτι…

1. Σύμφωνα με αρκετές έρευνες, η τακτική κατανάλωση γιαουρτιού και γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος, μας προστατεύει από τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2.

2. Παλιότερη μελέτη σε πάνω από 120.000 ανθρώπους που δεν ήταν παχύσαρκοι, ούτε έπασχαν από χρόνιες νόσους, έδειξε ότι η τακτική κατανάλωση γιαουρτιού τους προστάτευσε από την πρόσληψη βάρους, πιθανώς λόγω της αλλαγής του μικροβιώματος του εντέρου.

3. Άλλες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση γιαουρτιού επί τέσσερις εβδομάδες ωφελεί τον εγκέφαλο.

4. Τα προβιοτικά του γιαουρτιού μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού σε ανθρώπους που έτρωγαν μόνο δύο μερίδες την εβδομάδα.

Πηγή: baby.gr

Διαβάστε επίσης

Τρεις λόγοι για να τρώτε γιαούρτι

Τρεις λόγοι για να τρώτε γιαούρτι

Ίσως έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το γιαούρτι έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό και …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close