Home / Διατροφή / Η διατροφική αξία του αβγού στη παιδική διατροφή
Η διατροφική αξία του αβγού στη παιδική διατροφή

Η διατροφική αξία του αβγού στη παιδική διατροφή

Με υψηλή περιεκτικότητα σε πολύτιμα συστατικά, το αβγό είναι ένα ιδιαίτερα θρεπτικό τρόφιμο και δεν πρέπει να λείπει από το διαιτολόγιο των παιδιών.

Ειδικότερα, τα αυγά παρέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, «καλά» λιπαρά, βιταμίνες Α και D, βιταμίνη Β12, φυλλικό οξύ, βιοτίνη, φώσφορο, σελήνιο και ιώδιο, τα οποία είναι απαραίτητα για μια υγιή και φυσιολογική ανάπτυξη.

Παράλληλα, είναι πλούσια πηγή χολίνης, συστατικού που συμμετέχει στη σύνθεση νευροδιαβιβαστών και τη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος, καθώς και καροτενοειδών, όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, που «φροντίζουν» την υγεία των ματιών.

Σε γενικές γραμμές τα παιδιά μπορούν να καταναλώνουν κατά μέσο όρο 4-7 αυγά ανά εβδομάδα, στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.

Όσον αφορά στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε χοληστερόλη, ερευνητικά δεδομένα των τελευταίων ετών δείχνουν πως η χοληστερόλη που προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής επηρεάζει σε μικρό βαθμό τα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα, καθώς μεγαλύτερη «βαρύτητα» έχει η ενδογενής παραγωγή χοληστερόλης, η οποία επηρεάζεται αρνητικά από την αυξημένη πρόσληψη κορεσμένων και trans λιπαρών οξέων.

 

 

 

 

 

 

Πηγή: neadiatrofis.gr

Διαβάστε επίσης

Τα λάθη των γονέων στη διατροφή του παιδιού

Τα λάθη των γονέων στη διατροφή του παιδιού

Στην προσπάθεια τους να πείσουν τα παιδιά τους να τραφούν σωστά, οι γονείς υιοθετούν συχνά …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close