Home / Διατροφή / Το smoothie που ρίχνει την πίεση
Το smoothie που ρίχνει την πίεση

Το smoothie που ρίχνει την πίεση

Αν η αρτηριακή σας πίεση είναι πάνω από τα φυσιολογικά όρια, δεν έχετε παρά να επιστρατεύσετε το μπλέντερ σας και μερικά παντζάρια.

Έρευνα του 2008 έδειξε ότι η κατανάλωση μισού λίτρου από χυμό παντζαριών την ημέρα, μείωσε αισθητά την αρτηριακή πίεση σε ομάδα υγιών εθελοντών. Αντίστοιχα ήταν τα αποτελέσματα και δεύτερης έρευνας του 2010, όπου οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι ο χυμός παντζαριών μειώνει την υπέρταση και σε ασθενείς με καρδιαγγειακά προβλήματα.

Όπως φάνηκε μάλιστα από τα αποτελέσματα των ερευνών, ο χυμός παντζαριού βοήθησε τους ανθρώπους να μειώσουν την υψηλή αρτηριακή πίεση μέσα σε λίγες ώρες.

Ο λόγος που λειτουργεί τόσο γρήγορα; Τα παντζάρια είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές αντιοξειδωτικών και νιτρικών αλάτων που βελτιώνουν την αρτηριακή πίεση του αίματος και την αιματική ροή σε όλο το σώμα, περιλαμβανομένου του εγκεφάλου, της καρδιάς και των μυών.

 

Συνταγή

Χρόνος προετοιμασίας: 5 λεπτά
Μερίδες: 3

½ κούπα βρασμένα παντζάρια
1½ κούπα κομμένος ανανάς
¼ κούπας φύλλα σέλινο
1 κούπα γάλα αμυγδάλου
½ κούπα φρέσκος χυμός πορτοκάλι

Ρίξτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπήστε τα μέχρι να ομογενοποιηθούν. Μοιράστε το χυμό σε τρία φλιτζάνια και διατηρήστε τα στο ψυγείο.

Διατροφική αξία ανά μερίδα: 153 θερμίδες, 35γρ υδατάνθρακες, 3γρ φυτικές ίνες, 28γρ σάκχαρα, 1,5γρ λίπους.

 

Διαβάστε επίσης

Τρία βότανα που ρίχνουν την πίεση

Τρία βότανα που ρίχνουν την πίεση

Ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ρίξουμε την αρτηριακή πίεση είναι …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close