Home / Ειδήσεις / Δελτία Τύπου / Συνεργασία του PRAKSIS Business Coaching Center και του Παντείου Πανεπιστημίου με την υποστήριξη της Mondelez Hellas
Συνεργασία του PRAKSIS Business Coaching Center και του Παντείου Πανεπιστημίου με την υποστήριξη της Mondelez Hellas

Συνεργασία του PRAKSIS Business Coaching Center και του Παντείου Πανεπιστημίου με την υποστήριξη της Mondelez Hellas

Μια σημαντική και καινοτόμος συνεργασία ανάμεσα στο Business Coaching Center της ΜΚΟ PRAKSIS και το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, Τμ. Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού ξεκίνησε με πρωτοβουλία και υποστήριξη στελεχών της Mondelez Hellas. Φορείς από διαφορετικούς τομείς ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία που προάγει τη γνώση, την αλληλεγγύη και την στήριξη ευπαθών ομάδων.

Πιο συγκεκριμένα, οι τριτοετείς φοιτητές του Παντείου Πανεπιστημίου θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας και να συμβάλλουν στην προώθηση και προβολή του Business Coaching Center της ΜΚΟ PRAKSIS αλλά και στην προώθηση των επιχειρηματικών ιδεών των ωφελούμενων του BCC που έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται με την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου υποστήριξης. Οι φοιτητές θα αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, προβολής και προώθησης σε συνεργασία με τους υπεύθυνους του BCC και των νέων επιχειρηματιών, χρησιμοποιώντας ψηφιακά και παραδοσιακά μέσα. Υπεύθυνοι για την καθοδήγηση των φοιτητών θα είναι η Μπέττυ Τσακαρέστου, Ph.D Επίκ. Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων και η Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager, Gum& Candy, Greece/Italy, της Mondelēz International, που διδάσκει εθελοντικά στο εργαστήριο τα τελευταία 3 χρόνια.

Η πρωτοβουλία αυτή είναι μεγάλης σημασίας για την εμπέδωση των γνώσεων των φοιτητών μέσω της συμμετοχής τους σε νέες διαδραστικές εμπειρίες, καθώς εφοδιάζουν τους νέους όχι μόνο με απαραίτητες δεξιότητες ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του εργασιακού περιβάλλοντος αλλά και για την ανάπτυξη του αισθήματος προσφοράς προς το κοινωνικό σύνολο. Η παραπάνω ενέργεια αποτελεί έναν άριστο συνδυασμό μάθησης και κοινωνικής προσφοράς από νέους ανθρώπους προς ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και συγκεκριμένα των ωφελούμενων του PRAKSIS BCC.

Λίγα λόγια για την PRAKSIS και το PRAKSIS BCC
Η PRAKSIS (Προγράμματα Ανάπτυξης, Κοινωνικής Στήριξης και Ιατρικής Συνεργασίας), είναι μία ανεξάρτητη Μη Κυβερνητική Οργάνωση, που έχει σαν κύριο στόχο τη δημιουργία, εφαρμογή και υλοποίηση προγραμμάτων ανθρωπιστικής και ιατρικής δράσης.
To PRAKSIS Business Coaching Center είναι μια νέα δράση της PRAKSIS, με σκοπό την υποστήριξη ανέργων από κοινωνικά ευπαθείς ομάδες και την αρωγή αυτών μέσα από την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας – με «όχημα» την αυτοαπασχόληση μέσα από τη δημιουργία μικρών επιχειρήσεων. Το PRAKSIS BCC παρέχει την κατάλληλη εκπαίδευση και προετοιμασία ώστε ο υποψήφιος να μπορέσει να παρουσιάσει ένα άρτιο επιχειρηματικό σχέδιο με το οποίο θα εξασφαλίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την βιωσιμότητα της επιχείρησης του.
Η στήριξη συνεχίζεται και κατά το πρώτο διάστημα της λειτουργίας της επιχείρησης τους από έμπειρους μέντορες .Η χρηματοδότηση του PRAKSIS BCC γίνεται από το JP Morgan Chase Foundation και την Αμερικανική Πρεσβεία.

Λίγα λόγια για το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων
Το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων ιδρύθηκε το 1993 αρχικά με την υποστήριξη της ΕΔΕΕ και στη συνέχεια με στρατηγικές συνεργασίες με επιφανή στελέχη της αγοράς και κορυφαίες εταιρίες στους κλάδους της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, της έρευνας, της ψηφιακής επικοινωνίας και της startup επιχειρηματικότητας. Το 2000 μετεξελίσσεται σε Κατεύθυνση Σπουδών Ειδίκευσης με ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών, δίνοντας έμφαση στην ελληνική και τις διεθνείς αγορές, στις συνεργασίες με στόχο την ενσωμάτωση πραγματικών case studies, προσομοιώσεις, και κυρίως εργασία με briefs για υφιστάμενα επικοινωνιακά έργα, ή αναλαμβάνοντας δικές του πρωτοβουλίες, μέσα από τα ειδικά θεματικά εργαστήρια του, στο Marketing/ Mobile Marketing, στις Ψηφιακές Εφαρμογές, Games & Apps, στη Διαφημιστική Επικοινωνία και Στρατηγική Digital& Mobile, στο Startup Lab, στην Έρευνα Αγοράς, στη Μedia/ Social Media Στρατηγική, στη Δημιουργική Στρατηγική και Κειμενογραφία, στο Εvent Μanagement & Fundraising, στη Στρατηγική Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων ( Storytelling), στη Διαχείριση Κρίσεων στα Μέσα και στα Social Media (Simulations), στην Ανάπτυξη Ηγετικών Ικανοτήτων και Συναισθηματικής Νοημοσύνης.

Λίγα λόγια για τη Mondelēz International
Η εταιρεία Mondelēz International είναι η δυναμική παρουσία στην παγκόσμια αγορά snacking και βασίζεται στην κληρονομιά των brands που διακινεί σε κάθε χώρα. Τα προϊόντα της διατηρούν σημαντικά μερίδια αγοράς σε πολλές κατηγορίες, όπως στα μπισκότα, σοκολάτες, καραμέλες, τσίκλες, καφέ ενώ έχει ετήσια έσοδα περίπου 35 δις. δολ. και δραστηριότητες σε περισσότερες από 165 χώρες. Η Mondelēz International (Kraft Foods παλαιότερα) έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1988 και προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα όπως σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT, Merenda, σοκολατάκια Gioconda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, αλμυρά snacks Fonzies, καφές φίλτρου JACOBS, JACOBS Espresso, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, ρόφημα σοκολάτας Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, καραμέλες Halls και τσικλόφουσκα Bubbaloo. Η εταιρεία απασχολεί περίπου 500 εργαζόμενους και διατηρεί παραγωγική μονάδα στην Αθήνα και γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.