Home / Διατροφή / Τρεις top ενυδατικές τροφές του καλοκαιριού
Τρεις top ενυδατικές τροφές του καλοκαιριού

Τρεις top ενυδατικές τροφές του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι είναι η εποχή όπου η ενυδάτωση είναι πιο σημαντική από ποτέ. 

Η αφυδάτωση είναι επιβλαβής για την υγεία και συνδέεται με ευρύ φάσμα δυσάρεστων συμπτωμάτων, όπως η κόπωση, ο πονοκέφαλος, τα δερματικά προβλήματα, οι μυϊκές κράμπες και η υπόταση.

Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και υπάρχουν κάποιες καλοκαιρινές τροφές που προσφέρουν σούπερ ενυδάτωση.

Δείτε τρεις από αυτές…

1. Αγγούρι

Έχει 95% περιεκτικότητα σε νερό. Αποτελείται, δηλαδή, σχεδόν αποκλειστικά από νερό και επίσης δίνει μια μικρή ποσότητα θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνη Κ, κάλιο και μαγνήσιο. Το αγγούρι ελάχιστες θερμίδες, μόλις 8 ανά μερίδα 52 γραμμαρίων.

2. Κολοκύθι

Το κολοκύθι έχει 94% περιεκτικότητα σε νερό. Λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε νερό, το κολοκύθι είναι πολύ φτωχό σε θερμίδες. Ένα φλιτζάνι (124 γρ.) δίνει μόλις 20 θερμίδες, ενώ καλύπτει το 35% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη C.

3.Ντομάτα 

Έχει 94% περιεκτικότητα σε νερό. Μία μέτρια ντομάτα παρέχει 118 ml νερό, βιταμίνες Α και C και λυκοπένιο, ένα πολύτιμο αντιοξειδωτικό που προστατεύει την καρδιά και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση.

Διαβάστε επίσης

Τρεις top ενυδατικές τροφές του καλοκαιριού

Τρεις top ενυδατικές τροφές του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι είναι η εποχή όπου η ενυδάτωση είναι πιο σημαντική από ποτέ.  Η αφυδάτωση …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close