Home / Διατροφή / Τέσσερα φρούτα με πολύ λίγες θερμίδες
Τέσσερα φρούτα με πολύ λίγες θερμίδες

Τέσσερα φρούτα με πολύ λίγες θερμίδες

Μια ισορροπημένη διατροφή χρειάζεται απαραίτητα φρούτα και λαχανικά. 

Ωστόσο, εκτός από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τα φρούα περιέχουν και ζάχαρη η οποία προσθέτει θερμίδες στο ημερήσιο ενεργειακό ισοζύγιο. Στην περίπτωση, όμως αυτή, έμφαση δίνουμε κυρίως στις μερίδες και όχι στις θερμίδες.

Δείτε παρακάτω τέσσερα φρούτα που έχουν και γεύση και πολύ λίγες θερμίδες…

1. Καρπούζι

Χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα που έχει το καρπούζι σε νερό (92%), ένα φλιτζάνι καρπούζι κομμένο σε κύβους δίνει μόλις 37 θερμίδες. Είναι επίσης πλούσιο σε μια πολύτιμη αντιοξειδωτική ουσία που ονομάζεται λυκοπένιο.

2. Παπάγια

Ένα φλιτζάνι παπάγια κομμένη σε κύβους αποδίδει 62 θερμίδες. Το τροπικό φρούτο είναι πλούσιο σε χορταστικές φυτικές ίνες, βιταμίνη C, φυλλικό οξύ και κάλιο.

3. Φράουλες

Ένα φλιτζάνι φράουλες κομμένες στη μέση παρέχει 49 θερμίδες. Η ποσότητα αυτή δίνει επίσης τρία γραμμάρια φυτικών ινών, βιταμίνη C και μαγγάνιο.

4. Ροδάκινα

Ένα ροδάκινο μέτριου μεγέθους έχει 58 θερμίδες. Παρέχει πάνω από δύο γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα, καθώς και βιταμίνη Α και C.

Πηγή: baby.gr

Διαβάστε επίσης

Πέντε κορυφαίες δραστηριότητες που καίνε πολλές θερμίδες

Πέντε κορυφαίες δραστηριότητες που καίνε πολλές θερμίδες

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ασκηθεί κανείς και να κάψει θερμίδες και αυτοί δεν περιορίζονται …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close