Home / Υγεία / Το νούμερο ένα πράγμα που μπορείτε να κάνετε για καλύτερο ύπνο, σύμφωνα με ειδικούς
Το νούμερο ένα πράγμα που μπορείτε να κάνετε για καλύτερο ύπνο, σύμφωνα με ειδικούς

Το νούμερο ένα πράγμα που μπορείτε να κάνετε για καλύτερο ύπνο, σύμφωνα με ειδικούς

Η απαιτητική μας καθημερινότητα επιτάσσει ξεκούραστο ύπνο για μια υγιή ζωή και ένα ξεκάθαρο μυαλό.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ανάγκη από περισσότερο ύπνο και αισθάνονται συνεχώς κουρασμένοι και εξαντλημένοι.

Πολλές ώρες στη δουλειά, υποχρεώσεις που δεν μπορούν να αναβληθούν, ξενύχτι μπροστά από οθόνες, αϋπνία από το στρες και άλλοι πολλοί λόγοι που στερούν μια από τις πιο πολύτιμες απολαύσεις, τον ύπνο.

Φαίνεται ότι έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο δύσκολο να κοιμηθείτε το βράδυ. Ακόμα και ο παραμικρός θόρυβος ή περισπασμός είναι ικανός να σας κάνουν να μην κλείσετε μάτι.

Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει όμως σύμφωνα με τους ειδικούς. Περισσότερος ύπνος σημαίνει καλύτερη σιλουέτα, ενέργεια για να φέρετε εις πέρας τις υποχρεώσεις της ημέρας, καλύτερη διάθεση. 

Υποτίθεται ότι πρέπει να κοιμόμαστε επτά με εννιά ώρες ημερησίως προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, αλλά πάρα πολλοί δείχνουν να δυσκολεύονται στο να πετύχουν αυτό τον στόχο.

Η έλλειψη ύπνου σας προσθέτει κιλά, μπορεί να σας κάνει οξύθυμους και κυκλοθυμικούς την επόμενη μέρα, σας κάνει να έχετε μειωμένη λίμπιντο και λιγότερο ενδιαφέρον για σεξ και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αναπτύξετε σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Μην απογοητεύεστε όμως γιατί υπάρχει λύση! Ενας ειδικός σας δείχνει τον τρόπο να αντιμετωπίσετε την αϋπνία και να κοιμάστε καλύτερα.

Η ποιότητα του ύπνου μας σύμφωνα με μελέτες επηρεάζεται από ένα σημαντικό πράγμα. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αν ξυπνάμε κάθε πρωί μια σταθερή ώρα. 

Οι περισσότεροι κοιμόμαστε και ξυπνάμε διαφορετικές ώρες κάθε μέρα,με αποτέλεσμα να προκαλούμε ένα χάος στον κύκλο του ύπνου μας, αλλά και να δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε όταν πρέπει.

Αν όμως βάζετε ξυπνητήρι καθημερινά την ίδια ώρα χωρίς εξαιρέσεις, ακόμα δηλαδή και τα Σαββατοκύριακα, σύντομα θα διαπιστώσετε ότι θα μπείτε σε μία ρουτίνα.

Η λύση είναι να ξυπνάτε κάθε μέρα μια συγκεκριμένη ώρα και σίγουρα ο ύπνος σας θα βελτιωθεί. Οσο αργά κι αν έχετε κοιμηθεί το προηγούμενη βράδυ, δεν πρέπει να φεύγετε από το πρόγραμμα.

Θα δείτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ξυπνάτε ακόμα και χωρίς ξυπνητήριτην ίδια ώρα και το κυριότερο, θα μπορείτε να κοιμηθείτε καλύτερα και θα έχετε την επόμενη μέρα περισσότερη ενέργεια.

Δοκιμάστε το!

Διαβάστε επίσης

Το στρες αυξάνει τον κίνδυνο για αυτοάνοσα νοσήματα

Αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποιο αυτοάνοσο νόσημα έχουν, σύμφωνα με νέα σουηδική έρευνα, άνθρωποι που …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close