Home / Υγεία / Σεξ & Υγεία / Οι τροφές που ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα
Οι τροφές που ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα

Οι τροφές που ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα

Η διατροφή παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο τόσο στην ανδρική όσο και στη γυναικεία υπογονιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, το σπέρμα, ως ζωντανός οργανισμός και ένα από τα υγρά του σώματος που μεταφέρουν DNA, είναι πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Οι αλλαγές στη σύσταση ταυ σπερματικού υγρού μπορεί να έχουν σαν συνέπεια, αλλαγές στην κινητικότητα αλλά και τη ζωτικότητα των σπερματοζωαρίων.

Υπάρχουν λοιπόν, διάφορες τροφές που ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα.

Γενικότερα, τα θρεπτικά συστατικά που σχετίζονται άμεσα με τη γονιμότητα είναι:

-Τα ω-3 και τα ω-6 λιπαρά οξέα. Υπάρχουν στα λιπαρά ψάρια (όπως ο σολομός, η ρέγκα, ο κολιός, η πέστροφα, οι σαρδέλες, ο ξιφίας, ο τόνος) και στους ξηρούς καρπούς.
-Το φολικό οξύ. Υπάρχει στα σκουρόχρωμα φυλλώδη λαχανικά.
-Οι βιταμίνες Β, C, D, Ε. Υπάρχουν σε διάφορα φρούτα και λαχανικά, γι’ αυτό και συνιστάται ποικιλία.
-Το σελήνιο. Υπάρχει στα ψάρια και στα δημητριακά ολικής άλεσης.
-Το χρώμιο. Υπάρχει στο τυρί και στο μαύρο πιπέρι.
-Το ασβέστιο. Υπάρχει στο γάλα και στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στο μπρόκολο και στα μικρά ψάρια (π.χ. σαρδέλες), επειδή τα τρώμε με το κόκαλο.
-Ο ψευδάργυρος. Υπάρχει στα οστρακοειδή και στο κρέας.

Πηγή: baby.gr

Διαβάστε επίσης

Τρεις διατροφικοί εχθροί της ανδρικής γονιμότητας

Τρεις διατροφικοί εχθροί της ανδρικής γονιμότητας

Σύμφωνα με τους ειδικούς και την μέχρι σήμερα έρευνα, όσον αφορά τη γονιμότητα, οι παράγοντες …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close