Home / Διατροφή / Δίαιτα / Τips για κάθε γεύμα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τη δίαιτα της νηστείας
Τips για κάθε γεύμα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τη δίαιτα της νηστείας

Τips για κάθε γεύμα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τη δίαιτα της νηστείας

Αν η περίοδος της νηστείας είναι για σένα βασανιστήριο, υπάρχει τρόπος για να μετατρέψεις τις μικρές καθημερινές στερήσεις σε ευκαιρία και να χάσεις -επιτέλους- εκείνα τα περιττά κιλά που σε ταλαιπωρούν.

Η αποχή από το κρέας, τα γαλακτομικά και τα αυγά, εκτός του ότι βοηθά στην αποτοξίνωση, συμβάλλει σημαντικά και στη διατήρηση ενός ισορροπημένου προγράμματος διατροφής.

Εκμεταλλεύσου, λοιπόν, την νηστεία για να χάσεις 1-2 κιλά και είναι βέβαιο ότι θα ευχαριστηθείς διπλά το σούβλισμα!

Πώς θα πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα; Διάβασε την λίστα με τις συμβουλές των ειδικών για να απολαύσεις τους κόπους των προσπαθειών σου στις 16 Απριλίου!

Πρωί

Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς! Αν συνηθίζεις να ψήνεις ψωμάκι και να το αλείφεις με βούτυρο και μαρμελάδα μαζί με τον καφέ σου, η νηστεία δεν πρέπει να σε τρομάζει. Υπάρχουν αμέτρητες υγιεινές, νηστίσιμες και διαιτητικές γευστικές επιλογές για ένα πλούσιο πρωινό. Σου προτείνουμε τρεις από τις αγαπημένες μας.

  • 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι, μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη ή μέλι και 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων
  • 3-4 κουταλιές της σούπας δημητριακά και 1 φυσικό χυμό πορτοκάλι
  • Φρουτοσαλάτα με αμύγδαλα ή/και φουντούκια

Η ταχίνι και το μέλι συνιστούν δύο γλυκές πηγές ενέργειας που δεν στερούνται τίποτα σε γεύση έναντι του βουτύρου και της μαρμελάδας. Μία δοκιμή θα σε πείσει!

Δεκατιανό

Αν θέλεις να ακολουθείς ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής θα πρέπει να τρως μικρά και συχνά γεύματα. Μην παραλείπεις, λοιπόν, το δεκατιανό σου! Άφησε τα σοκολατάκια στο ντουλάπι και αναζήτησε μία πιο υγιεινή λύση για το snack σου.

  • 10 αμύγδαλα ή καρύδια
  • 1 πορτοκάλι ή μπανάνα
  • 1 μπάρα δημητριακών

Αν δεν είσαι λάτρης των παραπάνω φρούτων, μπορείς να επιλέξεις κάποιο άλλο για το δεκατιανό σου. Το κλειδί της επιτυχίας, όμως, είναι να εντάξεις στη διατροφή σου περισσότερα φρούτα και λαχανικά, όπως θα δεις και παρακάτω!

Μεσημεριανό

Το πρωινό είναι η δύναμη σου για να ξεκινήσεις και το μεσημεριανό η δύναμη σου για να συνεχίσεις. Η δίαιτα της νηστείας προσφέρει δελεαστικές γευστικές επιλογές και για αυτό το γεύμα. Σου προτείνουμε, λοιπόν, αυτές που ξεχωρίσαμε από τη λίστα των διατροφολόγων.

  • 1 φλιτζάνι όσπρια, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως
  • 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό με κοφτό μακαρονάκι ολικής αλέσεως
  • 1 μερίδα λεμονάτες αγκινάρες με λαχανικά
  • Πράσινη σαλάτα με 4 γαρίδες μεσαίου μεγέθους, ρόκα, πιπεριά, καρότο, καλαμπόκι, 2 κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως

Βραδινό

Η υπερβολική στέρηση, όχι μόνο δεν θα σε βοηθήσει να επιτύχεις το στόχο σου μακροπρόθεσμα αλλά θα σε κάνει να ορμήσεις στο φαγητό σαν λυσσασμένος/-η μετά το Πάσχα.

Μην παραλείψεις, λοιπόν, το βραδινό σου. Υπάρχουν πολλές λύσεις για να πέσεις για ύπνο με χαρά και ευχαρίστηση, χωρίς να εγκαταλείψεις τη δίαιτα της νηστείας.

  • Φρουτοσαλάτα με 1 κουταλιά του γλυκού μέλι και 10 αμύγδαλα ή καρύδια
  • 1 μερίδα ψητά λαχανικά στο φούρνο με λεμόνι και 1 κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο
  • 2 μπιφτέκια λαχανικών με πράσινη σαλάτα και 1 κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο
  • 1 σαλάτα με βραστό μπρόκολο, κουνουπίδι, καρότο και λεμόνι ή ξύδι με 1 κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο

Ένα ακόμη μυστικό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι το κλειδί για την απώλεια βάρους βρίσκεται στο μαγείρεμα. Προτίμησε βραστά ή ψητά φαγητά αντί για τηγανητά και θα δεις το «κοντέρ» της ζυγαριάς να κατεβαίνει!

Διαβάστε επίσης

Η διατροφική αξία των θαλασσινών

Η διατροφική αξία των θαλασσινών

Κατά τη διάρκεια της νηστείας συνηθίζουμε να καταναλώνουμε με μεγαλύτερη συχνότητα θαλασσινά. Η ένταξή τους …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close