Home / Ψυχολογία / Άγχος / Τρεις τροφές που ενισχύουν το άγχος
Τρεις τροφές που ενισχύουν το άγχος

Τρεις τροφές που ενισχύουν το άγχος

Το άγχος και το στρες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των περισσότερων ανθρώπων οι οποίοι νιώθουν εγκλωβισμένοι σε αυτό.

Σε περιπτώσεις γενικευμένης αγχώδους διαταραχής χρειάζεται η βοήθεια ειδικού ενώ πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή.

Δείτε παρακάτω τρεις τροφές που ενισχύουν το άγχος…

1. Καφεΐνη

Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να οδηγήσει σε τρέμουλο, ταχυκαρδία και διαταραχές του ύπνου. Παρ’ όλα αυτά, τα άτομα τα οποία έχουν αυξημένο στρες συχνά καταναλώνουν ιδιαίτερα αυξημένες ποσότητες καφεΐνης, συνήθως υπό τη μορφή καφέ, επιδεινώνοντας την ήδη τεταμένη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο οργανισμός τους.

2. Ζάχαρη

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ζάχαρη, δηλαδή τα διάφορα γλυκά, κέικ, μπισκότα, αναψυκτικά με ζάχαρη κ.λπ. προκαλούν έντονες αυξομειώσεις στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην έχετε ενέργεια, ενώ παράλληλα θέλετε πάλι να φάτε, αυξάνοντας το σύνολο των θερμίδων που καταναλώνετε.

3. Επεξεργασμένα τρόφιμα
Τρόφιμα όπως η άσπρη ζάχαρη, τα ζυμαρικά, το άσπρο ψωμί κ.λπ., συστήνεται να αποφεύγονται για τον ίδιο λόγο με τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Προτιμάτε τα αντίστοιχα τρόφιμα στην ανεπεξέργαστη μορφή τους.

Διαβάστε επίσης

Πώς η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, μας παχαίνει

Πώς η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, μας παχαίνει

Η κύρια ορμόνη του στρες,  η κορτιζόλη, φαίνεται πως ευθύνεται για την αύξηση του σωματικού …

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close